woensdag 3 augustus 2011

Dagje strand

Hoii!
Gisteren was is met mijn broer en mijn ouders naar het strand van Zoutelanden geweest. We moesten 2 en een half uur rijden, met 2 files, maar oké. De parkeerplaats was superduperdruk, dus hadden ze het grasveld wat er achter lag gebruikt als extra ruimte voor de auto's! Na veel gesjouw met onze spullen waren we eindelijk aan zee! Het was erg druk, dus we moesten ver lopen tot we op een plekje konden neerploffen. We maakten ons en ons plekje klaar en dat was het. Lekker niets doen. Heel de dag had ik het liedje The Lazy Song van Bruno Mars in mijn hoofd. XD We hebben veel gezwommen in zee en we hebben een kleurtje gekregen. 's Avonds gingen we naar huis. Het was een leuke dag. Ik heb nog een paar foto's gemaakt..
xx M
Ps, er zaten heeeeeeeeeel veel lieveheersbeestjes!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten